Bacalah Kerepek Tempe untuk hidup dengan lebih bergizi. Terkandung khasiat cerita kehidupan yang rangup dan mudah dihadam.

Padang Permainan Aku

Aku pun tak tahu kenapa kegemaran aku sekarang suka sangat pergi kat roof top blok ni. Ini antara spot menarik bagi aku. Dari persegi ruang ini aku boleh melontarkan fikiran sampai terekstrapolasi jauh daripada paksi x, y dan z dan segala macam paksi. Kau namakan saja. 


Dari atas ni, semua yang aku nampak adalah monitor televisyen aku. Siarannya berbeza. Adalah 4 kali sehari aku spend masa kat atas ni. Mungkin satu lagi sebab, setiap kali aku pergi tak pernah terserempak dengan orang lain. Jadi aku rasa macam memiliki kawasan ni. Apapun, roof top ni sedikit sebanyak jadi padang permainan aku kat sini.

Jadi sebenarnya aku tahu kenapa aku suka padang permainan ni. Aku tipu di awal permulaan ayat dan permulaan perenggan ayat. Nampak tak permainan dia?


No comments: