Bacalah Kerepek Tempe untuk hidup dengan lebih bergizi. Terkandung khasiat cerita kehidupan yang rangup dan mudah dihadam.

Sifir Mudah

"Dah pinjam, bayar balik"

Ini sifir paling mudah yang aku rasa tak semua hafal. Jenis yang call punya baik ayat nak mintak, tapi lepas dapat terus buat dek (dek tu macam buat tak tahu). Dah terkena dua kali. Namun begitu, lepas ni kalau kawan mintak tolong, aku masih nak tolong. Tak nak lah sebab nila setitik, rosak susu sebelanga. Cuma kalau dah berapa kali telefon tak nak angkat, pandai-pandai jawab dekat akhirat nanti. Mak bapak nak jawabkan ke? Sorry sikit.