Bacalah Kerepek Tempe untuk hidup dengan lebih bergizi. Terkandung khasiat cerita kehidupan yang rangup dan mudah dihadam.

Owh Memang Suka Gila



Owh memang aku suka gila duduk kat Kampung Melayu Majidee. Apabilah dah hidup bernafas, cuci mata melihat pemandangan kat Kg Melayu Majidee selama 19 tahun 4 Bulan, aku masih tak bosan. Memang tak bosan. Terlalu banyak kejutan magis yang dapat aku selami. Terutamanya bila berjumpa balik kawan-kawan lama. Rata-rata duduk kat Kampung Melayu lah. Pada waktu-waktu macam ni, waktu cuti sekolah dan cuti IPTA/IPTS, barulah dapat buat gathering. Haa... tak lupa jugak kepada sahabat aku, Ikhwan/Iban yang baru je balik cuti musim panas dari Arizona ke negara Asia yang membangun~ Malaysia. Jadik bertambah gamat lah cuti kali ni bila 2 orang sahabat lain yang menunggu utk dapat surat tawaran ke India/UK untuk medic. Bila dah berkumpul semua... buat itu...buat ini... macam-macam... Dan bila aku kat rumah, aku tengah menunggu kejutan-kejutan seterusnya...

No comments: