Bacalah Kerepek Tempe untuk hidup dengan lebih bergizi. Terkandung khasiat cerita kehidupan yang rangup dan mudah dihadam.

Kenyataan Songsang #CJ7FarewellDinner


Semoga kawan-kawan yang aku tak hargai dan bakal bergraduasi agaknya lah, tak akan pergi jauh sampai ke bintang. Sampai ke bulan? Jangan harap. Harap semua khilaf jangan dimaafkan. Aku mungkin tak akan jadi sekeping kenangan dalam kisah 5 tahun di sini. Rindu? sikit pun tak akan rasa. Waktu kerja nanti, sikit pun tak rasa nak patah balik jadi student semula. 

Komen aku pasal #CJ7FarewellDinner, sangat tak sentimental, makanan tak sedap langsung, semua tak sempoi dan aku rasa macam pergi kenduri arwah, semua nak menangis. (Tipu je)

5 comments:

amirah said...

alololo sweet nyer XD

penaberkala said...

komen songsang

aku tak suka entri ini
entri ni buat aku tak payah pikir banyak
kau memang kawan yang tak pandai bermadah dan berpuitis
takde rasa
(tipu jugak ni, tipu sunat tak pe kan? kah3)

kerepektempeartstudio said...

Amirah: Sweet sampai kencing manis haha

Nua: (Reply songsang)

Aku memang buat entri ni untuk orang benci aku, sebab CJ7 memang paling tak best dalam dunia. (Tipu je) haha

Amin Baek said...

Komen normal:

Pfftttt..

haha

kerepektempeartstudio said...

Komen normal:

keh keh keh keh