Bacalah Kerepek Tempe untuk hidup dengan lebih bergizi. Terkandung khasiat cerita kehidupan yang rangup dan mudah dihadam.

" Simple and Meaningful "




memang simple. Home page dia orang tengah main kad judi (kasar ke?)



" Simple and Meaningful ", aku selalu cakap dekat seseorang atau barangkali satu kumpulan orang. Haha... ehem ehem. Macam kehidupan kita, kenalah bersederhana walaupun harta awak tu dah seluas lautan tempat nak menyimpannya atau sedalam 7 kaki nak ditimbusnya.



http://www.oneclickidea.com/

Owh itu penting. Kita nak menghasilkan sesuatu yang terbaik! Macam laman sesawang ni. Simple konsepnya, tak banyak penggunaan warna. Tidak kompleks. Effect yang dipaparkan pun tak serabut.

konsepnya orang baling daun terup (kurang kasar)




Memang ada kelainan. Macam nilah yang aku suka. Owh laman sesawang ni buatkan aku rasa teruja nak mendalami lagi ilmu-ilmu motion design. Aku suka lain daripada yang lain macam ni. Aku rasa nak menggabungkan teknik photografi (atau ambil gambar) dan menjadikannya semacam flash. Tapi ilmu swishmax aku pun tak sampai 10%. Tapi tidak mengapa yang penting aku ni memang beginner dan noobs dalam benda ni. Takpa, aku cuba yang penting ini ilmu yang bermanfaat. ceyyyy... (takdelah, aku suka benda2 macam ni. Aku kan suka gamba bergerak~ yang banyak warna atau mungkin yang satu warna~ eh bahaya) Bulan Rejab! erm... mana boleh berperang wahai budak2 BEKAM.




perang di bulan Rejab? Tak boleh!


So, sekarang ni aku cuba meng'usha2' hasil2 kreatif orang lain. Pastu main2 eksperimental, macam nak andam pengantin, kena buat ekperimen gaya nak menyolek muka orang. Tapi kalau jadik macam ni...


owh ini mungkin waste bahan eksperimental tu... tapi takpe.. belajar dan belajarlah lagi



Belajarlah sampai ke negeri China.


4 comments:

Anwar Samad said...

belajarlah flash.. seronok~

k e r e p e k t e m p e said...

a'ah... tgah blajo sikit2...mmg seronok~ (ko mesti tgah mood seronok lagi:)

Pemerhati Penang said...

gambar last tu mcm muka izzi ja...
(modal nak buat gaduh...)

Asyraf Maskan said...

haha ade rupa eh bukan
mmg pon