Bacalah Kerepek Tempe untuk hidup dengan lebih bergizi. Terkandung khasiat cerita kehidupan yang rangup dan mudah dihadam.

Happy Birthday Tok U


Sepertinya hendak saja aku pos entri ini di opis tadi. Tetapi tidak sempat sebab mungkin tidak ada privasi di situ. Seperti biasa lah, opis tempat untuk bekerja, bukan buat-buat ada kerja. Haha

Oh ya selamat hari lahir kepada aku. Agaknya kalau ada memori waktu nak terberanak keluar, barulah kita tahu nak hargai yang melahirkan kita 100%. Terima kasih kepada semua yang memberikan ucapan sms, fb, dan melalui kata-kata. Satu ucapan ibarat satu doa untuk kita semua.

10 comments:

Half said...

bile ari jadi ko?

nuZoul said...

ntahnyer acap. bile?
hapi belated :)

~ Red Tulip ~ said...

bru nk post...???semangat seyhh~~~
kn dh belated...
h0hh00h0h

Asyraf Maskan said...

haf:yela hari kelahiran aku bukan untuk diingati. mak bpk aku yg selalu ingat..

Asyraf Maskan said...

syi:lol 6 haribulan sepuluh la haha

Asyraf Maskan said...

fatina: tq kt korang sbb nk karok lagu beday mlm tu tp mlgnya aku tidur awal. org bekerje~

Half said...

oh ko tukar notification eh!~

k e r e p e k t e m p e said...

hahahahahaha itu time farsya kah3

Half said...

eh bukan aku da wish ko ke? conpius jap

nuZoul said...

alaaaa
sori eh acap. tak wish ko, baru wish tuh
nti aku lanjer ko aiskrim goreng. heeee