Bacalah Kerepek Tempe untuk hidup dengan lebih bergizi. Terkandung khasiat cerita kehidupan yang rangup dan mudah dihadam.

Selepas 3 tahun, 11 bulan, 21 hari...





Selepas 3 tahun, 11 bulan, 21 hari... semuanya dah besar-besar macam gajah. Waktu pertama kali gua berkenal-kenalan waktu foundation dulu semuanya kecil-kecil macam berudu. Dah lama gua rasanya tak keluar berjemaah ramai-ramai dengan member-member sekepala ni... Semalam kiranya ramai juga selonggok datang ke restoran MP. Owh ada VIP datang dari Kulim~ Terima kasih gua ucapkan kepada VIP tersebut sebab lu memang ROQlah! Semoga lu dapat meneruskan apa yang lu minat semester baru nanti. Sanggup lu datang dari Kulim ke sini. Wah!

Sayang dowhh dulu ramai kot member-member sekepala pertama kali kenal di UTP ni. Tapi lepas keputusan SPM keluar, ramai yang keluar pergi persediaan ke oversea. Beberapa ketul agaknya yang keluar. Semuanya ada plan masing-masing. Sekarang ada yang di London, US dan kat mana-mana lagi lah.

Dah banyak cerita sebenarnya dikongsi bersama. Yang luar, yang dalam, dari hujung rambut ke hujung kaki, yang tersembunyi, yang terselit, yang terkepit... haha. Kiranya dah kenal kot masing-masing. Hidup di U ni kenalah berkawan. Tak ada kawan tak hidup kot. Waktu susah, diorang ni lah yang ada. Waktu senang pun apatah lagi. Teringat peristiwa-peristiwa waktu gua kena kuarentin dek H1N1 dulu. Member-member gua yang nilah yang tolong angkut barang gua hantar kat Duyung. Member gua yang nilah yang belikan bisKuat.

Gua rasa steamboat malam tadi tak cukup nak puaskan aku bersama lu orang. Apa-apa pun gua menghargai lu orang walaupun mungkin gua susah nak tunjuk gua hargai lu orang. Kalau gua diberikan pilihan 'padang depan greentown?' dengan 'lu orang', mestilah gua pilih lu orang. Sebab lu orang lebih daripada 'padang depan Greentown?' haha



9 comments:

Half said...

wooo... otai kulim dtg.. die smbung mana eh?

Anwar Samad said...

hanip tak tunjuk muka pn kat sini.. haih~

OoizzioO said...

cumei2 nya junior ni
kiut miut

tediously said...

padang depan Greentown my ass. :P

k e r e p e k t e m p e said...

otai kulim dtg bermalam satu mlm je..pastu dia kena balik hantar akak dia g interview kt kelate. mgkin dia akan dtg sini lg..rabu kot

k e r e p e k t e m p e said...

nua: satu mlm je dia tidur mgkn x smpt jmpe ko

izzi: nak buat aduan sex abusion haha

k e r e p e k t e m p e said...

fazly: haha padang greentown ass waklu dowh :P

Half said...

gile sex tul izzi.. haha
acap.. baik ko bawak anak2 ikan ko ni lari jauh dr izzi perasan korea nih

k e r e p e k t e m p e said...

tula riso aku...eh anak ikan? meremang bulu ketiak aku