Bacalah Kerepek Tempe untuk hidup dengan lebih bergizi. Terkandung khasiat cerita kehidupan yang rangup dan mudah dihadam.

Memberi dan Membutuhkan


Pernah tak terfikir macam mana nak buat bisnes dalam hidup tanpa perlu modal tapi boleh kaya free saja? Jawapannya tak ada. Engkau nak buat kaya pun kena belah buah kelapa dan parut isinya tambah gula melaka.


6 comments:

Pakcik.. said...

sah ayap tgh buhsan tahap cipan ni kan ayap?
hurrmmmm..
btw, bile start cuti?

penaberkala said...

kat fb berlambak je duk promote skim cepat kaya,hak3

[ acabond ] said...

daus: haha takdelah..kt sini lah aku luahkan semuanya..dahla makwe takde..(mcm gersang sgt)

[ acabond ] said...

nua: haha tp aku kurg pasti psl bisnes2 internet ni sbnrnya

Pakcik.. said...

aweks..??
owh tidak..
jgn kau sebut perkatan itu..
sungguh sensitip telinga ku mendengar nyer..

xper2..
nnt aku balik kiter buat ekspidisi lagi..
kite cari awek gunung..
amacam?
uish..
kalau lah jumpa pompan yg minat panjat memanjat gunung nih..
aduhaii..
sejuuukk hati abg.. =p
hahahaha..

[ acabond ] said...

dah lama tak jumpa puteri gunung ledang bertenggek~~rindu rasanya hahaha